Social Icons

Wednesday 29 June 2016

Wow! Superstar dapat bonus RAYA???


Alhamdulillah... hari ini di dinding facebook Puan Fatimah Mohd Sani, CEO Jamaiah Wealth Sdn Bhd telah menaikkan posting yang ditunggu-tunggu. Cek BONUS!!!!



Hebat sistem Empayar Niaga Jamaiah Wealth! Bukan sahaja menikmati untung runcit malahan berpeluang juga menikmati untung margin dari ejen, pemborong yang berganda-ganda mengikut jumlah tempahan. Tup! Tup! Muncul pengumuman BONUS. Bak kata Ustazah Norbakyah... "Anda buat, anda dapat."

Setiap bulan, keuntungan jualan di kongsi dalam bentuk BONUS pula???

Bagaimana? 

BONUS yang dimaksudkan adalah untuk peringkat Superstar, pembekal utama Sate Kebab yang membeli stok minima 500pek setiap kali. Kelayakan bonus pula akan dikira apabila superstar tersebut mencapai target jualan minima 60 kotak (iaitu 25 x 60 = 1500 pek) setiap bulan.

Amacam? Best ke Best?

Haaa.. mestilah BEST!!! Senyum meleborrr sampai ke telinga masing-masing! Udah le nak raya. Dalam keadaaan ekonomi terumbang-ambing, berita VSS di sana-sini serta banyak syarikat-syarikat gergasi menyemak kos operasi sambil melancarkan penjimatan, rakan niaga Sate Kebab tidak terjejas. Bahkan menikmati perlbagai manfaat.


Haaa... tengok abam Edd Ahmad kita yang baru-baru ini upgrade dari pemborong kepada Superstar! Teruja dengan berita pemberian bonus tersebut dan mula melancarkan gerila pemasaran bagi melayakkan diri dengan bonus yang sama bulan hadapan.

Sudah tentu superstar2 yang lain juga akan menggandakan usaha bagi jualan akan datang.

Tahniah pihak pengurusan yang sangat-sangat pro-aktif bab inisiatif dan perkongsian keuntungan. Memang menyuktik semangat!! Konsisten pula memastikan benefit-benefit seperti ini dapat diberi pada yang layak!

Semoga Allah menerima kebaikan & pemberian ini dan menggantikannya dengan yang lebih baik! Insya' Allah!

Amin ya rabbal alaminnnn.....


Jurulatih Pemasaran & Perniagaan 
Empayar Niaga Jamaiah Wealth


No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates