Social Icons

Tuesday 31 January 2017

Bengkel Penulisan Berpengaruh oleh Tuan Khairul Hakimin


SIAPA TUAN KHAIRUL HAKIMIN?



Khairul Hakimin adalah seorang  personaliti media sosial yang PALING POPULAR & BERJAYA serta telah mengumpul lebih 100,000 pengikut di facebook. Pengikut beliau terdiri dari semua golongan dan serata negara.

Sekarang beliau aktif menulis beberapa genre buku, juga menulis di media sosial yang seringkali viral kerana ulasan dan hemahnya dalam setiap butir kata. Juga mengusahakan studio masakan, Abuain Kitchen Studio di Bandar Seri Putra, Bandar Baru Bangi.

Latar belakang kehidupan: beliau masih bekerja kilang di sebuah kilang automotif dalam negara. Sehingga kini masih menulis buku juga menulis di Facebook beliau. Beliau kerap kali diambil untuk memberi konsultansi bagi memasarkan produk serta memberi idea pengiklanan kepada syarikat kecil dan syarikat mega negara.

Pernah berguru dengan beberapa ikon pemasaran dunia, kini beliau menggunakan platform kecil seperti seminar ini untuk berkongsi ilmu dengan mana-mana individu yang ingin memasarkan produk atau menaikkan kreadilibiti profil melalui penulisan di media sosial.

TERKINI: Hanya ada 11 seat kosong.

Whatsapp "BPP" ke 019-3887848
Whatsapp "BPP" ke 019-3887848
Whatsapp "BPP" ke 019-3887848

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates